AKTUALNOŚCI KÓŁKA TURYSTYCZNEGO

3 Maj 2017
Kamienny kolejny raz
1 maja była piękna pogoda - słoneczko od samego rana ogrzewało nas po bardzo zimnych dniach.
W tym dniu udało

15 Styczeń 2017
KULIGOWE SZALEŃSTWO
Rankiem 14 stycznia autokarem pojechaliśmy do Koniakowa, gdzie już po raz drugi gościliśmy "U Zawadów". Tam zostawiliśmy swoje rzeczy, by

12 Listopad 2016
Zakończenie sezonu - Trójwieś
11 listopada, w Święto Narodowe - Odzyskanie Niepodległości wyruszyliśmy na szlak, by zakończyć sezon wycieczkowy w tym roku. Wyruszyliśmy do

30 Październik 2016
Marsz Pamięci już po raz czwarty

3 Październik 2016
Rajd PTTK pod Baranią Górą
Pierwszego października, o godz. 8.30, już po raz drugi wyruszyliśmy na szlak w tym roku szkolnym - wzięliśmy udział w

19 Wrzesień 2016
Szlakiem Jerzego Kukuczki
Kolejny rok szkolny i kolejne wycieczki na górskim szlaku. Tym razem z Kubalonki poszliśmy szlakiem planetarnym - zatrzymywaliśmy się

15 czerwiec 2016
Malinowska Skała
Ostatnia wycieczka w tym roku szkolnym to wymarsz na Malinowską Skałę. Zanim wyruszyliśmy na szlak Pan Sobczyk pokazał nam wlot

8 Maj 2016
Rajd PTTK na Błatnią
Grupa turystyczna Ślimoczki z naszej szkoły wyruszyła 7 maja kolejny raz na górski szlak.
Tym razem uczestniczyła w 45 Górskim

20 Kwiecień 2016
W Górkach Wielkich i Bucze
16 kwietnia od rana było słonecznie, co zapowiadało udaną wycieczkę. Ślimoczki wraz z sympatykami wybrały się do Górek Wielkich, gdzie

15 Luty 2016
Spacer po Skoczowie
13 lutego 2016 r. niewielka grupa Ślimoczków wyjechała do Skoczowa. Po przyjeździe do Grodu Trytona, zgromadziliśmy się przy pomniku Gustawa

31 Styczeń 2016
Szlakiem Cieszyńskich Żydów.
30 stycznia 2016 r. reprezentaci Ślimoczków wybrali się z kilkoma dorosłymi Ślimokami na spacer po Cieszynie. Tym razem szliśmy śladami

20 Listopad 2015
Wisła
14 listopada uczniowie z Bażanowic wybrali się na wycieczkę trasą spacerową dookoła Wisły. Pan Sobczyk prowadził nas na nieznane Ślimoczkom

30 Październik 2015
Marsz Pamięci
24 października 2015r. grupa Ślimoczki wraz z grupa PTTK Ślimoki wybrała się na XII Międzynarodowy Turystyczny Marsz Pamięci upamiętniający rocznicę

17 Październik 2015
Rajd Na Grabową - ponownie
3 października 2015r. odbył się 44 Górski Rajd Młodzieżowy Pożegnanie lata. Tym razem meta była w chacie na Grabowej.

15 Maja 2015
Kamienny po raz drugi
1 maja pokaźna liczba osób (dzieci i rodziców) dołączyła do grupy turystycznej \"Ślimoki\" z Goleszowa, by wziąć udział w XVIII

30 Kwiecień 2015
Grabowa

12 Kwiecień 2015
Planetarium w Chorzowie

28 Luty 2015
Filipka
W ostatnią sobotę lutego wyruszyliśmy do Czech, by wspiąć się na Filipkę (768 m n.p.m.) – wzniesienie w tzw. ramieniu

26 styczeń 2015
Czeski Cieszyn
W zimną sobotę, 24 stycznia 2015 r. udaliśmy się do pobliskiego miasta - Czeskiego Cieszyna, który powstał w 1920 roku

16 listopad 2014
Beskid Trzech Granic - Trójstyk
8 listopada 2014r. pogoda była typowo jesienna. Deszczowa aura i chłodek odstraszył część uczestników. Mimo to uzbierała się grupka wytrwałych,

20 październik 2014
Paleniaca - Równica
18 października grupa \"Ślimoczków\" wybrała się autobusem do Ustronia Polany. Następnie spacerowym krokiem dotarliśmy do dolnej stacji kolejki w Ustroniu

18 września 2014
Wycieczka autokarowa do Żywca
Dnia 13 września wzięliśmy udział w wycieczce autokarowej, która zorganizowana było przez Stowarzyszenie Dzieci Stalmacha w ramach projektu Rodzinnie w

29 sierpień 2014
Skrzyczne
Tym razem w niedzielę, 17.08.2014r., wyruszyliśmy na szlak, również w ramach projektu Rodzinnie w Beskidy.
Rano o 7.30 wsiedliśmy do

02 sierpień 2014
Czantoria
W słoneczną sobotę, 26 lipca, odbyła się już druga wycieczka z projektu Rodzinnie w Beskidy Stowarzyszenia Dzieci Stalmacha, w której

28 lipiec 2014
Soszów
W sobotę 5 lipca przyłączyliśmy się do Stowarzyszenia Dzieci Stalmacha, które w ramach projektu Rodzinnie w Beskidy zorganiazowało wycieczkę na

31 maj 2014
Stożek
Już po raz drugi w tym miesiącu wyruszyliśmy na szlak. Tym razem zdobyliśmy Górę Stożek (979 m n.p.m.). Wycieczkę rozpoczęliśmy

5 Maj 2014
Kamienny
1 maja pokaźna liczba osób (dzieci i rodziców) zebrała się na przystanku Bażanowice Potoczki. Tym razem wyruszyliśmy na górski

7 Kwiecień 2014
Ustroń
5 kwietnia 2014r. mimo niewielkiego chłodu wybraliśmy się do Ustronia. Po przyjeździe do centrum zatrzymaliśmy się przy Przystani Kajakowej, aby

14 Marzec 2014
Trójwieś
8 marca dopisała pogoda i grupa Ślimoczków autobusem wybrała się do Koniakowa. Na początku wybraliśmy się na górę Ochodzita,

10 Luty 2014
Cienków
W piękny, słoneczny i ciepły (jak na tę porę roku) sobotni poranek, 8 lutego, wyruszyliśmy na szlak. Autobusem dotarliśmy do

17 grudnia 2013
Wycieczka po Cieszynie
Dnia 14 grudnia wyruszyliśmy autobusem do Cieszyna. Przeszliśmy ulicami miasta od Górnego Rynku, przez Przykopę (cieszyńską Wenecję) aż do Wzgórza

15 grudnia 2013
Wigilijka
Dnia 12 grudnia, po raz pierwszy spotkaliśmy się na naszej Wigilijce. Na to spotkanie przybyli również: prezes PTTK w Cieszynie

30 listopada 2013
Jasieniowa
Kolejna nasza wycieczka krajoznawczo - górska, odbyła się 30 listopada na Jasieniową w Goleszowie. Wyruszyliśmy, pomimo niesprzyjających warunków pogodowych

31 Październik 2013
Marsz Pamięci
Dnia 26 października 2013 r. wzięliśmy udział w X Międzynarodowym Marszu Pamięci. Nasza wycieczka rozpoczęła się o godz. 8.00. Do

30 września 2013
Błatnia
W tym roku szkolnym nasza pierwsza wycieczka odbyła się 28 września 2013 r. Jednocześnie uczestniczyliśmy w XL Górskim Rajdzie Młodzieżowym

29 czerwca 2013
Stecówka
Tuż po zakończonym roku szkolnego, w sobotę 29 czerwca 2013 r. wyruszyliśmy na szlak. Najpierw autobusem dojechaliśmy na Kubalonkę. Następnie

18 maja 2013
Równica
8 maja zdobyliśmy kolejną górę - Równicę (885 m n.p.m.). Szlakiem czerwonym wyruszyliśmy z Ustronia Polany i po około 2

28 Kwiecień 2013
W poszukiwaniu wiosny
Nareszcie!!!!!!!!! Planowana od dawna wycieczka udała się!!!!!!!!!! Rano o godz. 8.18 wyruszyliśmy z Bażanowic autobusem na Kubalonkę (758 m n.p.m.)

15 Kwiecień 2013
Zapowiedz nowej wycieczki
Oto propozycja wycieczki na kwiecień. A to co już zobaczyliśmy i gdzie już byliśmy możemy powspominać oglądając film na

15 Kwiecień 2013
Szlakiem Adama Małysza
Dnia 13 kwietnia pojechaliśmy do Wisły. Tam zobaczyliśmy i poznaliśmy historię wielu ciekawych obiektów, np. siedzibę Oddziału PTTK w Wiśle

24 Marzec 2013
Wycieczka
Pamiętacie, mieliśmy pojechać 16 marca w góry : Przełęcz Kubalonka – Kozińce – Groniczek (cmentarz ewangelicki ) – Wisła Oaza.

2 Marzec 2013
Wspólne planowanie wycieczki
Podczas kolejnego spotkania w szkole wspólnie zaplanowaliśmy wycieczkę, na którą serdecznie wszystkich zainteresowanych zapraszamy. W drugiej części pobytu w szkole

26 stycznia 2013
Tym razem w szkole
26 stycznia 2013 roku tym razem Ślimoczki spotkały się w szkole. Uczyliśmy się przy pomocy mapy i Przewodnika Turystycznego jak

15 grudnia 2012
Byliśmy w Muzeum
15 grudnia Ślimoczki udały się autobusem do Muzeum Śląska Cieszyńskiego w Cieszynie. Jest to jedno z najstarszych muzeów publicznych w

17 listopada 2012
Spacer na Chełm
Już po raz trzeci spotkaliśmy się w ramach Młodzieżowej Sekcji Turystyki Kwalifikowanej (kółka turystycznego). Tym razem, korzystając z pięknej pogody

20 października 2012
Marsz Pamięci
Dnia 20 października 2012 r., o godz. 7.30, spod kościoła ewangelickiego w Bażanowicach wyruszyliśmy samochodami do Lesznej Górnej. Tam pożegnaliśmy

22 Września 2012
Spotkanie organizacyjne MSTK
26 stycznia 2013 roku tym razem Ślimoczki spotkały się w szkole. Uczyliśmy się przy pomocy mapy i \'Przewodnika Turystycznego\' jak